28 februāris, 2012

Manas krāsas


Šogad pirmo reizi piedalīšos calis.lv krustiņotāju organizētajā pārsteiguma robinā, kur izšuvējas izlozē kādu apdāvināmo - „upuri”, kam izšūt pārsteiguma dāvanu. Tāpēc, lai kaut nedaudz atvieglotu mana apdāvinātāja likteni, dažos nākamajos ierakstos centīšos pastāst nedaudz par sevi.

Sākšu ar krāsām. Apvienojot divu iedvesmojošu lapu Pinterest un Design Seeds iespējas, izveidoju kolāžu, kurā apvienotas man patīkošās krāsas.

Jāsaka godīgi, ka rezultāts mani pašu mazliet pārsteidza. Protams, bija skaidrs, ka tur nebūs indīgi košu toņu, bet nebiju domājusi, ka tik ļoti man patīk sarkanbrūnie toņi. Iepriekš likās, ka pasteļtoņi ir manējie. Bet nē, ne tik ļoti. 

2 komentāri:

  1. es shodien pabeidzu darbinu tavas krasas. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jau nopētīju- ir ļoti skaists. ne tikai krāsas, bet arī "mans motīvs" un vēl kaste :)

      Dzēst